مامانایی ک نینیتون پسر بود اسمشو چی میزارین؟💙

۳۱ پاسخ

ليام 👼🏻

من اولی مهدیار
دومی اگر خدا بخواد طاها 😍

اولی حافظ دومی هنوز اسم نداره🥲❤

من آریا 🫠😘

اقا رضا میگذارم

رایان بزار معنی ش دانا و باهوش

من اگه پسر میشد دوست داشتم ایلیا یزارم

شهراد

متین.

من دوست دارم اگه بچم پسر شد مسیح بزارم خیلی دوست دارم این اسمو😍

اگه پسر بود نیکان دختر بود غزل منتظرم شنبه بیاد برم ببینم چیه

اقا حامی🩵🥹

من اسم پسرمو آرمین گذاشتم.الان دختره ولی اگه پسر بود میخواستم ایلیا بذارم.

ویهان

میزارم یزدان

ایلیا عاشق این اسمم برای پسری گذاشتم

آریا💙🩵

آرتام💙

هنوز انتخاب نکردیم🙃

پسر اولم عرفان این یکی احتمال خیلی زیاد آرمان

اقا نیک قلب من💙

آدریان

عشق مامان مهراد 🤩

یا شاهان یا آرمان

پسر مامان ،،ماهان

من میگم سپهر باباش میگه رایان😅 البته فعلا حدس پسر زده دکتر هنوز نرفتم تعیین جنسیت

من هنوز نمیدونم چیه
اگه دختر شد دنیا
اگه پسر هم کیهان دوست دارم

یاسین یاهامین..اسم بچهام یزدان ویارین هس سومی موندم چی بزارم🤣

پندار

البرز ازاد. فراز. بهمن

من ک امید میزارم عشق مادر

سوال های مرتبط

مامان عاطی🐣 مامان عاطی🐣 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه👶🏻🩵 مامان معجزه👶🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هفتم بارداری