خانمایی که نینیتون دختره اسمشو چی میخواین بزارین؟ 💕

۳۴ پاسخ

نیلا 💗

لیانا

آوا یا یاس

من رها انتخاب کردم

چه اسم های قشنگی😍 خداکنه خدابه منم دختر بده

من اگه دخترباشه یانیهان یانورا

نیلا😍😍😍انتخاب پدرش🎀

من اسم آنیا‌ انتخاب کردم👼

کمند

من میخوام رُز بذارم 😍

دلوین 🍓

مهنیا یا مهنورا

شاید بهار

هایلین🧚🏼‍♀️🤍

من با دلان یا ملودی

ماه نور❤️

اگر دختر باشه هنوز معلوم نیست پسرم باشه مرصاد

آیماه

وای نمیدونم 🥲 نظرتون راجب لنا چیه ؟؟ همسرم از اول میگه محیا دوس دارم بزارم 🌞

آوین یا آنیل شایدم آنیسا💕

مرسا

جانان یا افرا

چن تا دارم نمیدونم کدومشو بزارم
مَلِکا مهوا گندم پناه مانیا

من ک نمیدونم چیه
ولی بارین خوشم اومده فعلا فقط

منم می خوام بزارم نلین

یکی ازاینا جانان سلین النا

نورا خانم✨😻

هنوز معلوم نیست چیه ولی اگه دختر شد میزارم آیه❤

احتمالا نورسا

اسمشو میخوام بذارم باوان یا دلوان

رز یا آرام

اصلا هیچ اسمی به دلم نمیشینه

من اسم پسرم آیهانه ...توراهیمم دختره می‌زارم نیهان

شاید رها

سوال های مرتبط

مامان آدرینا🥹🍼 مامان آدرینا🥹🍼 ۸ ماهگی