مامانایی که نینیتون پسره از چند هفته حرکتشو حس کردین؟

۱۶ پاسخ

به جفت ربط داره
من جفتم قدامیه هنوز زیاد حس نمیکنم حرکاتشو فقط در حد نبض قلبه چن باری میپره

دخترم و ۱۶ هفته از رو شکم دیدم
پسرم و ۱۴ هفته فقط خودم حس میکردم
۱۶ هفته از رو شکم دیدم

۱۴ هفته

ی هفته ای هست ی حرکاتی زیر شکمم حس میکنم
جفتم خلفی

من تازه دارم حس میکنم اونم خیلی کم بخاطراینکه جفتم قدامی هستش

من از ۱۷ هفته

از 19 لگدای محکم

۲۲ هفته

جفتم قدامیه تا حالا دو سه باری حس کردم ولی نبض زیاد میزنه

۱۷ هفته حرکتای ریزو میفهمیدم ولی ۲۰ هفته رو ک رد کردم دیگ خیلی واضح و محکم‌ شده جفتمم خلفیه

۱۸ ولی کم
از هفته ۲۰ بازم حس میکردم اما الان دیگ بیشتر

18هفته

۱۸

۱۴هفته

۲۴ هفته

۱۸ اینا ولی‌کم هنوزم کمه

سوال های مرتبط

مامان عاطی🐣 مامان عاطی🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آقا علی 🩵🤰🏻 مامان آقا علی 🩵🤰🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وچهارم بارداری