شما از چند هفته فهمیدید نی‌نیتون پسره؟🤰🏻🩵

۲۶ پاسخ

12فته و ۵روز

۱۸ هفته

از ۱۵ هفته

از۱۶ هفته

ان تی رو نمیشه برای جنسیت حساب کرد
اصلش همون۱۸ هفته که دقیق مشخص میشه. ولی خطای پسر تو ان تی کمتر از دختره.به منم گفت ۹۰ درصد دختره شوهرمم عاشق دختر.گفتم تا انومالی صب کن قطعی بشه بعدا تو ذوقی نخوری
من خودم جنسیت مهم نیس.سالم باشه
شوهرم میگه سالم باشه ولی دخترباشه☺️

چهارده هفته

تو ان تی حدس زدن ٫ تو ۱۵ هفته پزشکم تو مطبش سورپرایزی گفت جنسیتو ٫ هر چند‌من میدونستم و مادرشوهرم سورپرایز شد

ان تی احتمال داد که پسره 🩵

از انتی تو ۱۲ هفته

از انومالی

من از اول میدونستم حالت های خودم رو

۹هفته

منم 13هفته قطعی گفت پسر

10هفته

من همون ۱۲ هفته بهم گفت 🥹

۱۸هفته

انتی احتمال پسر دادن بهم

،۱۶ هفته

انتی بهم احتمال داده بود

سونوی آنومالی ۱۸ هفته و یه روز

من از 12هفته

از ۱۲ هفته

از انومالی

من از اولش فک میکنم پسره نمیدونم چرا انقد مطمئنم

از ان تی

از انتی بهم گفتن🥲❤️

سوال های مرتبط

مامان عاطی🐣 مامان عاطی🐣 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آرسام🩵 مامان آرسام🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری