مامانایی که دختر دارین
اسم چی میخاید بزارید برا کوچولوتون 🥹

۲۵ پاسخ

ارغوان

تاپیکام ببین گلم😌❤️

سلام اسم دخترمومیزارم لارا

مایسا.پناه. آیلین

احتمالا نیلای🥰🥰

من نمیدونم فعلا چیه
ولی دختر باشه نهال پناه گندم خیلی دوس دارم مخصوصا پناه

احتمالا دلوین

حلما😜🥰

من دختردار میشدم میذاشتم نوا❤️

اسم دخترونه
لئا
لنا
نیلماه
مَها
سوین
رویسا
روشا

الان یه لیست میفرستم 😂

من اسم دخترم ی ساله و خورده ای داره حسنا است

نورا ، گندم ، آیه ،
اینارو دوسدارم ولی هنوز انتخاب نکردم 🥹

هدی
ولی بین هدی و اسرا شک دارم
دخترم میگه هدی بهتره

نیهان

انیس.

نورا

من بارداری اولم هست
نمیدونم دختره یا پسر
اگه پسر بود امیر علی
اگه دختر بود نگارین

حنانه

مهوا

منم نمیتونم اسم پیدا کنم واسه دخترم

ملورین فره خوشه

پناه میذارم

من احتمال پسر دادن ولی خب هنوزززز امیدوارم😂و اگه دختر بود میزارم هناسه یا ماریان

کمند و اسم پسرم در آینده کیان

سوال های مرتبط

مامان شاهان👑🥹 مامان شاهان👑🥹 ۲ سالگی
مامان mehrsana مامان mehrsana هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نون خامه‌ای🧸 مامان نون خامه‌ای🧸 هفته بیستم بارداری
مامان ܥ‌ߊ‌ࡅ߭ܘߊ‌ܩࡅ࡙ܥ‌‌ مامان ܥ‌ߊ‌ࡅ߭ܘߊ‌ܩࡅ࡙ܥ‌‌ ۲ ماهگی
مامان مامان نورا🌕💛✨ مامان مامان نورا🌕💛✨ هفته سی‌ودوم بارداری