مامانایی که دختر باردارین.. اسم دخترتونو‌چی میزارین😍😍😍بگین 😁

۴۵ پاسخ

آوا💓

ب احتمال زیاد
هستی

لنا🩷

ماهلین👼🏻🩷

ساحل 🫀

آدرینا🎀

دلسا خانم 😍😍

ارغوان ✨

حلما😍

من اسم نمیتونم انتخاب کنم

دلارز🎀

فاطمه خانوم اسم دختر قشنگم اگه دختر باشه

مَهوا خانوم

ارغوان

من میخواستم بذارم
پریماه یا آوینا
ان تی گفته بود دختر چند روز پیش رفتم گفت پسره😅

رزلین❤️

بنیتا🥰🩷

قراربود اگه دختر بشه بزاریم دریا🥹🌊🌊
باباش عاشق این اسم
ولی پسرشد😍
امیدوارم دومی دختر بشه برا دل باباجونش
بزاریم دریا🥹🌊🌊🌊🌊🌊

ما هم دوقلو داریم
نورا و آوا

نلین🩷.

جانا❤️

ماهور🥰

صبرا یا محیصا

دلم میخواست بزارم نیلماه نمیشه
اگه شوهرم خوشش بیاد نیلای

بین دلماه و مهوا و نهال موندم

ماهور🩷

اگه بچم دختر میبود دلانا

پناه نزار ۹۹ درصد مامانا جدیدا پناه انتخاب میکنن این همه اسم تو خود گهواره هم انتخاب اسم داره ببین

نیان🩷🍭

آوین البته بین آوین و سایدا موندم هنوز

ماهلین

ما نمیدونیم دختره یا پسر
اما
آوین

هانا
اسم دختربزرگم هلیاست
البته بین هانا وسلنا مرددم

من خیلی سختمه اسم انتحاب کردن این مدت بین اسم هایی که میفرستم برات مونده بودم ولی الان تصمیم گرفتیم به احتمال زیاد بزاریم ماهلین
مرسانا =هدیه خداوند
سلین =ماه
پناه =پشتیبان و حامی
ماهلین =هاله ی ماه
لیانا =بانوی درخشان و زیبا روی

رونیکا شاید بنظرت رونیکا بهتره یا پرنسا یا رویسا

الارا

من اگر‌دختر میشد‌میزاشتم آیلین

آوا❤️❤️🌹

نیلا خانوم😁

پناه♥️♥️♥️

من اسم دخترم نفس هست با خودم گفتم اگه دختر شد میزارم نَوا خیلی این اسم قشنگه
نینی جان پسر شدن اسمش سهند هست فعلا پسرمم سپهر

سایدا ب معنای سایه مادر

جانان ♥️

منتظرم اینستا وصل شه انتخاب کنم فعلا هیچی پسندم نیست

ما هنوز انتخاب نکردیم خیلی خیلی سخته

سوال های مرتبط

مامان فندقم مامان فندقم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد