مامانایی که دختر دار مشین اسم چی انتخاب کردید؟

۲۶ پاسخ

معصومه، چون از حضرت معصومه سلام الله علیها گرفتمش :) بعد شیش سال

حلما🥰🫀

هنوز انتخاب نکردم خیییلی سخته

مینل گذاشتم

آنیا

دلانا قشنگه

اسم خودم پریسا هست
بخاطر همین اسم دخترمو میخوام بزارم پِرنسا

آوا🥰

ایرانا

آریانا

دنیز🥰

لنا😍

تیارا

خیلی سخته اسم دختر هنوز انتخاب نکردیم

آیه خانوم

من میخوام بزارم آسمان💕

من بین نورا نادیا مهوا و دلانا موندم

کایرا

نلا خانم

رستا خانوم😍🥹

نیلوفر

پناه💖

آنیا و ماهلین

من بین آیلا،آیلی،النا موندم!!

من انتخاب نکردم هنوز

هنوز انتخاب نکردم

سوال های مرتبط