من عاشق ترشیجات بودم و حالت تهوع شدید داشتم و وزنمم خیلی کم شد
کدوم سونوگرافی تو ایذه بهت احتمال داد؟؟؟
من اصلا ویار خاص نداشتم
خیلی خوابم زیاد شده
شیرینی بیشتر هوس میکنم
وزنم اضافه شده
صورتمم جوش میزنه
۰هیچی😂
اصلا حالت تهوع ندارم کلا ویار بد ندارم
میل به ترشی و شوری دارم
عاشق دوغ و لبنیاتم
اشتهام زیاد شده 😁
وزنم اضافه شده
و خیلی خوابالو شدم😆
هیچی فقط سینه درد داشتم و دارم
تهوع زیاد دارم حتی الان ، میل ب شیرینی جات بیشتر،سر پسر خوشگل شده بودم ولی الان همه میگن ناز شدی
من سر دخترم اصلا حالت تهوع نداشتم
ویارم شیرینی بود اینقدر شیرینی خوردم که مامانم میگفت بخدا قند خون میگیری
ولی خیلی وزن اضافه نکردم
شیش کیلو بیشتر وزنم اضافه نشد
اما سر این یکی کاملا برعکس هستم
تهوع پدرم رو درآورده
بیشتر میل به ترشی و شوری دارم
سونو ان تی گفت خیلی معلوم نیست ولی به احتمال ۶۰ درصد دختره
حالا نمیدونم دیگه
من کلا علائمم به پسر میخورد ولی نی نی خوشگل من دختر بود عاشق ترشی شوری بودم حالت تهو شدید ۱۰کیلو وزن کم کرده بودم
من دختردارم
فقط حالت تهوع دارم عق زیادمیزنم بالانمیارم خیلی ام بی حالم🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.