خانمای ک دختر باردارین اسمشو چی میخوایین بزارین بگین

۱۶ پاسخ

آوین خانوم

آسنا .دلسا .دلسام

روشا . دختر اولم رستا

من رو پرنسا هستم بازم مطمئن نیستم ابجیم میگه خیلی شیکه بزار اسم خودمم پریسا

احتمالا اگه دختر باشه یکی هانیل

هنوز انتخاب نکردم

دنیا

تا دیروز ک فکر میکردیم نینی دختره میخواستیم بذاریم ماهانا

دخترم ژوان

نیلا. لنا. نلین ولی بیشتر از اینا یارا دوست داریم بزاریم

نیلا🤍✨️

من نمیدونم چیه بچم هنوز ولی دختر باشه میزارم دلارز😍💋❤️

ماهزاد🥰

احتمال زیاد لیان😍

آوا💓

ملورین ملودی ماهک مانا هلن دریا آهو

سوال های مرتبط

مامان فسقل🎀 مامان فسقل🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان شازدع کوچولوها مامان شازدع کوچولوها هفته سی‌ویکم بارداری