۸ پاسخ

فرم تیز

من دختر باردارم
کلا تو پهلوم ، شکم زیاد ندارم

من شکمم پهنه و دختره

من اصلا شکم ندارم 😂🙁

شکمم پهنه

زهرا قز کفین؟
تو پسر تیز و روبه بالاست
شکم اولتونه؟

من شکمم تیزه پسر دارم🩵🩵❤️❤️❤️🩵😘🩵🩵🩵🩵

من پسر باردارم و شکل شکمم تیزه☺️

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری