۸ پاسخ

من گرسنه میشم ولی معده ام اذیت میکنه همش سنگینی میکنه

من ففول میخورم ضعف شدیددددد میگیرم در حد مردن و تا الان ۴ کیلو اضافه کردم واقعا خیلیم نمیخورما

وای منم نمی‌دونم نی نی چیه اما همش گشنم اصن انگار معدم ته نداره😭

من نمیدونم چیه ولی دائم گشنم میشه.مثلا دیشب دوبارشام خوردم هنوزم گشنه بودم😁بیشترهم غذاهای خنک درست دارم مثل پنیر نون ماست.عاشق ماست چکیده باتافتون شدم😋

من نمیدونم نی نی چیه ولی همش ضعف میکنم حتی وقتی غذامیخورم 😂

من چرا اصلا گشنم نمیشه زیاد همون سه وعده غذام بزور گشنم میشه

من دخمل دارم ولی چون مثل خرس فقط میخورم خسته میشم از خودم گاهی اوقات

خیلی ولی میلم نمیکشه به غذا

سوال های مرتبط

مامان الوبخارای‌مامان مامان الوبخارای‌مامان هفته هفدهم بارداری
مامان ایلدا🌱🫀🤍 مامان ایلدا🌱🫀🤍 ۱ ماهگی