خانومایی ک پسر باردارین کیا حالت تهوع دارین صب یا شب

۱۲ پاسخ

علائم هیچ ربطی به جنسیت نداره عزیزم

ربطی نداره عزیزم، هرکی یجوره و بدن با بدن فرق میکنه

من زیاد حالت تهوع نداشتم فقط چندبار
اما معدم درد میکرد هنوزم درد میکنه سرمم درد میکنه😣😣😣

شب 😵‍💫

نداشتم

شب،بعد عوض شد ب صب

من اصلا حالت تهوع ندارم😉

من از اول یه بارم نداشتم

والا من سر دخترم و تو این بارداریم که پسره اصلا تهوع نداشتم

من سر پسرم اصلا حالت تهوع نداشتم حتی یکبارم بالا نیاوردم ،فقط حالم از همه جی بهم میخورد مخصوصا شکلات و مرغ

من ک هیچی نداشتم اصلا

بنظرم فکرتو مث. من درگیر اینچیزا نکن😂، منم الان متوجه شدم همه ی اینا حرفه

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗😙 مامان دخترم💗😙 هفته بیست‌وهفتم بارداری