علائم هیچ ربطی به جنسیت نداره عزیزم
ربطی نداره عزیزم، هرکی یجوره و بدن با بدن فرق میکنه
من زیاد حالت تهوع نداشتم فقط چندبار
اما معدم درد میکرد هنوزم درد میکنه سرمم درد میکنه😣😣😣
شب 😵💫
نداشتم
شب،بعد عوض شد ب صب
من اصلا حالت تهوع ندارم😉
من از اول یه بارم نداشتم
والا من سر دخترم و تو این بارداریم که پسره اصلا تهوع نداشتم
من سر پسرم اصلا حالت تهوع نداشتم حتی یکبارم بالا نیاوردم ،فقط حالم از همه جی بهم میخورد مخصوصا شکلات و مرغ
من ک هیچی نداشتم اصلا
بنظرم فکرتو مث. من درگیر اینچیزا نکن😂، منم الان متوجه شدم همه ی اینا حرفه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.