توجه !خانومایی که تاخیر دارین و فک میکنین باردارین 👇🏻👇🏻

۴ پاسخ

یا ابلفضل 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

اگه تو اقدام باشیم چطور؟؟

آهن و ویتامین ای چرا نخوریم؟؟؟؟

آویشن به مقدار زیاد ، شوید، لبنیات غیر پاستوریزه ( محلی ) هم نخورید

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وششم بارداری