خانومایی که ۹هفته باردارین چه قرصایی میخورین

۱۰ پاسخ

یدوفولیک با دی ۱۰۰۰

فولیک اسید خارجی و ویتامین d 1000

فولیک اسید

فولیک اسید ویتامین دی ۱۰۰۰

فولیک اسید ویتامین دی ب۶ شیاف پروژسترون

اسیدفولیک و ویتامین دی ۳

من قرص اسید فولیک با قرص متوکلوپرامید برای تهوع

ریووفولیک و ویتامین د۳ هماتوم دارم شیاف ام استفاده میکنم

سلام عزیزم من وارد ۹ شدم الان اسیدفولیک میخورم فقط با کم کاری تیرویید دارم قرص تیرویید میخورم و قرص تهوع🥴که امونم رو بریده

فولیک اسید

سوال های مرتبط

مامان دیاکو مامان دیاکو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دخترم💗😙 مامان دخترم💗😙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گودوووو🐣 مامان گودوووو🐣 هفته سیزدهم بارداری