۶ پاسخ

من اوایل که دکترم نوشت نصفه قرص رو می‌خوردم هر روز

روزی دوبار گاهی سه بار ولی دیگ بهم نمیسازع بالا میارمش

روزی دوبار گاهی سه بار ولی دیگ بهم نمیسازع بالا میارمش

روزی ۲ تا میخورم هر وقت که حس میکنم حالم بد میشه

من روزی یکی میخوردم صبح ناشتا یکی

روزی یه دونه بخور ساعتی نیست

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گنجیشکا مامان گنجیشکا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ♡baby مامان ♡baby هفته شانزدهم بارداری
مامان دلا مامان دلا هفته بیست‌وسوم بارداری