۷ پاسخ

من روزی یه نصفه میخورم

یکی

ترو خدا دمیترون نخورید منسوخ شده یکم تحقیق کنید راجب بهش همه دکترا اطلاعاتشون به روز نیست

کم بخور من یکی میخوردم.

درخوردنش زیاده روی نکن

روزی سه تا مجازه
ب6هم میتونی بخوری برا تهوع

من یکی

سوال های مرتبط

مامان شهریار 🫀👶🏻 مامان شهریار 🫀👶🏻 ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری