مامانا شمام مثل من روزی یدونه دمیترون میخورین؟؟؟

۷ پاسخ

نه دمیترون خوب نیست دیمن داده دکترم

منم میخورم ولی میخوام دیگه نصفشو بخورم ببینم تاثیر داره

من حالم بهتر شده.روزی نصف قرص میخورم.

من که هنوز میخورم، دکتر گفت روزی یکی اشکال نداره

من‌میخواستم چون ع حالت تهوع دارم میمیرم دکترم اجازه نداد

دمیترون اصلا تو بارداری خوب نیس نخور

نه من نمیخورم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓👼 مامان توت فرنگی🍓👼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان فندقام مامان مامان فندقام ۵ ماهگی