هر ۱۲ ساعت
من یک میخورم اونم گاهی وقتا ک حالم خیلی بده میشه
خیلی تهوع و بادگلو دارم
روزی 3 تا دوفامد میخورم شاید اون بدترم میکنه
من روزی یدونه میخوردم
مامانای باردار و اقدامی های عزیز ما گروه داریم روبیکا ب آیدی زیر پیام بدین تا عضو شید ☺️
@Mnguiko
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.