۱۴ پاسخ

ویار ربط ب جنسیت نداره. هرکی یجوره

اصلا نداشتم

سر پسرم خیلی وحشتناک بود الان اینسری ویارم اونقدر نیس فک کنم دخمله

من نداشتم خیلی کم

بسیار زیاد تا چهار ماه و نیم البته بارداری قبلی

تا پایان ۳ ماهگی داشتم تهوع زیاد ولی الان نه

اصلا … از اول تا الان هیچی

زیاد همچنان تو ۲۰ هفته صبح ها بالا میارم

فقط تهوع داشتم اونم عصر و شبها .
اونم با قرص برطرف میشد اصلا بالا نیاوردم .
سر دخترم صبح ها و چن بار بالا آوردم

من ن تنها تهوع داشتم یوقتایی بالاهم میاوردم خداروشکر الان بهترم💃💃

تا ۵ ماهگی خیلی زیاد ۱۱ کیلو لاغر شدم

من هنوزم دارم

اصلااا از اول بارداری تا آخرش هیچ تهوع و استفراغ نداشتم خداروشکررر

تا ۲۰ هفته بسیار زیااااااد

سوال های مرتبط