۴ پاسخ

سلام گلم من هیچ علائمی ندارم عادی عادی ام خداروشکر
یک دختر ویک پسر احتمال داد دکتر بهن

من دوقلو دختر و پسر باردار بودم.به شدت از خوردنی های شیرینی متنفر بودم و روزی یه بطری لیموناد یا ویتامین سی میخوردم.حس بویاییم به طرر وحشتناکی زیاد شده بود میجبور بودم دائم ماسک بزنم تا بالا نیارم

دیگه بستگی به دکتر مرکز و دارو اینا دارو من دولتی رفتم ۳۰ ۴۰تومن ش

شما دوقلو بارداری

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری