خانومایی که دختر بارداری چه علائمی داشتین رو بگین

۸ پاسخ

من علائم دختر و پسر رو با هم قاطی داشتم
یه سریا میگفتن بچت دختره ، بعضیا میگفتن پسره
در نهایت دختر شد
در نتیجه فهمیدم نباید به علائم توجه کرد

من اولای بارداریم هیچ علایمی نداشتم نه تهوع نه سردرد نه ویارای شدید نه خواب زیاد یا کم همون آدم قبلی بودم ۱۸ هفته هستم الانم همونم فقط از اول تا الان هوس دوغ میکنم وسلام

تهوع زیاد ،میل فراوان به خوردن شوری و ترشی اما بنظرم گول این علائم رو نباید خورد

علایم ها باهم فرق داره
نمیشه از رو علایم قضاوت کرد اصلا!
فقط باید صبر کنی ۱۵ هفته شی تا سونوگرافی قطعی بگه بچه چیه

سوزش معده از اول بارداری حتی وقتی نفهمیده بودم باردارم بعد صورت بدنم کلا پر جوش شده ویار شیرینجات شدید خیلی هم مرغ دوست دارم مخصوصا سینه یه خورده از گوشت قرمز بدم میاد

به منم تمام عالم میگفتن بچه ات پسره ولی خداروشکر دختر بود😍 بیشترین علائمش بنظرم خستگی و خواب زیاد بود

ویار ندارم ، اوایل بارداری بیشتر دلم ماست و خیار و هندونه و انار و نارنگی و کباب تا دلت بخواد اب خنک دلم میکشید و بیش از حد اب میخوردم و میخورم‌‌.... اما در کل همه چیز میخوردم

عزیزم ب علائم من الان هرکی دور ورمه سر دخترشون علائمشون باهم فرق داشته

سوال های مرتبط

مامان مارشمالو🎀 مامان مارشمالو🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری