من هییچ دردی نداشتم.خییلی هم خوشحال رفتم سونو واژینال ک دیدم سرویکس خیلی پایین و اورژانسی سرکلاژ شدم
من بچرو کلا تو واژنم حس میکردم تا میموندم سرپا یکم درد رحم میگرفتم نمیتونستم زیاد راه برم حس میکردم بچه الان میفته
والا من ک درد داشتم فقط ، ینی لکه و این چیزا نداشتم، توی واژن حس فشار داشتم
درد زیر شکم مث درد پریود داشتم
و ترشحات خونی
هیچ علائمی نداشتم تو سونو معلوم شد دوهفته هم استراحت کردم پایین تر رفت اخر با طول ۲۰ تو۱۶هفته سرکلاژ کردم
کمردرد و حس افتادگی داشتم حس میکردم از تو واژن یچی سنگینی میکنه
طول سرویکس شده بود ۱۶ از ۴۰
درد زیر شکم بیشتر دوطرف ولی درد و گرفتگی عادی نه شاید قابل تحمل بود تا حدودی ولی مدل دردش شبیه بریدگی بود انگار زیر شکمم با چاقو بریدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.