خانومایی که طول سرویکس تون کم شده بود میشه بگید چه علائمی داشتین؟

۸ پاسخ

من هییچ دردی نداشتم.خییلی هم خوشحال رفتم سونو واژینال ک دیدم سرویکس خیلی پایین و اورژانسی سرکلاژ شدم‌

من بچرو کلا تو واژنم حس میکردم تا میموندم سرپا یکم درد رحم می‌گرفتم نمی‌تونستم زیاد راه برم حس میکردم بچه الان میفته

والا من ک درد داشتم فقط ، ینی لکه و این چیزا نداشتم، توی واژن حس فشار داشتم

درد زیر شکم مث درد پریود داشتم
و ترشحات خونی

هیچ علائمی نداشتم تو سونو معلوم شد دوهفته هم استراحت کردم پایین تر رفت اخر با طول ۲۰ تو۱۶هفته سرکلاژ کردم

کمردرد و حس افتادگی داشتم حس میکردم از تو واژن یچی سنگینی میکنه

طول سرویکس شده بود ۱۶ از ۴۰

درد زیر شکم بیشتر دوطرف ولی درد و گرفتگی عادی نه شاید قابل تحمل بود تا حدودی ولی مدل دردش شبیه بریدگی بود انگار زیر شکمم با چاقو بریدن

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐣🤍 مامان جوجه کوچولو🐣🤍 هفته شانزدهم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری