۱۰ پاسخ

خب شما که الا۱۸ هفته اید برید انومال

عزیزم سلام من ۱۵ هفته رفتم و جنسیت مشخص شد و اینکه تو سلفری هم دقیق ننوشته بود فقط نوشته بود یک کروموزوم y پیدا شد یا هردو پسر یا یکی دختر یکی پسز که هزدو پسر بودن به نظرم ۱۵ هفته برو سونو

من کل علایمم به پسر میخورد از اول بارداریم همه میگفتن حداقل یا یکیش یا هردوش پسرن، اما هردو دختر شدن🥰به علایم نیست گلم

من حالت تهوع شدید داشتم تنها علامت مشخص نوع حرکتشون بود از وقتی تکون میخوردن پسرم حالت لیز خوردن بود حسش دخترم لگد میزد

من دوتا پسر .حالت تهوع داشتم افسردگی داشتم همش گریه میکردم از خونه، شوهر، پسرمم بدم میومد همش چیز شیرین میخوردم همه میگفتن دختره اما پسر شد

من دوتا دختر یه پسرن علائمن فقط معده درد و کمردرد بود

من دوتا دختر ، اصلا حالت تهوع اینا نداشتم کل بارداریمم حالم خوب بود همه میگفتن شکمت پسره به علائم توجه نکن

خب هفته ۱۸ دیگه باید بری آنومالی

به علائم نیست
من دختر و پسر بودن بچه هام حالم دقیقا همون حال بود که سر بارداری اولم داشتم هیچکس نمیدونست دوقلوئن میگفتن بچه ت پسره
شکمم هم تیز بود پهلو نداشتم گفته بودم بچه م دختره همه میگفتن ولی شکمت مثل پسره

من هر دوتا دخترن از صبح تا شب حالت تهوع داشتم‌ شدید صبح ها میلم به شیرینی بود عصر و شب به ترش و شور 😁
به نظرم یه علائم خیلی ربطی نداره چون من با این علائم همه میگفتن دختر پسره حتی الانم که میدونم هر دو دخترن هرکی من میبینه میگه شکل شکمت برای پسر میگم‌نه دختر
برای همین خیلی رو این چیزا حسابی نیست به نظرم ☺️

سوال های مرتبط

مامان گلی مامان گلی هفته چهلم بارداری
مامان فندق جان مامان فندق جان هفته بیست‌وپنجم بارداری