۷ پاسخ

من همه علامت هارو دارم بچمم پسر

تهوع زیاد میل به ترشی داشتم دخمله🥰🥰

منم استفراغ کم داشتم ترش و شور دوس دارم پسره

من ١ ماه حالت تهوع داشتم بعدش خوب شدم و ميل به ترشي داشتم ني ني ما پسره 🥺

من اولیم پسر بود و این یکیم دختره شاید باورت نشه ولی هر دوشون یکی بودم ☹️💜

استفراغ نداشتم ترش میخوردم دختره

من استفراغ کم داشتم ترشی و شور زیاد میخوردم پسره🥰

سوال های مرتبط

مامان علی و تودلی مامان علی و تودلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان .🫀. مامان .🫀. هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ثنا مامان ثنا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری