خانومهایی که بچه تون دختر چه علایمی داشتید یا برعکس برای پسر

۷ پاسخ

من نی نی م پسره حالت تهوع نداشتم با اینکه همیشه شیرینی دوست داشتم اما اصلا دلم چیزای شیرین نمی خواست و یهو هوس لواشک و تمبرهندی و خیار با آبلیمو نمک فراوون می کردن

ببین اصلا رو ادما متفاوته ولی من خیلی همه چیم شبیه مامانم بود ویارام همه مث مامانم بود
رو دختر هیچی نفهمیدم حالت تهوع خیلی کم اصلا هوس هیچی نکردم خیلی گوجه سبز میخوردم میگن هوس گوجه سبز کنی دختره
رو پسر خیلی حالم بد شد تا سه ماه هیچی نمیخوردم حالت تهوع شدید از بوها بدم میومد نمیتونستم غذا درس کنم شوری و شیرینی میخوردم پفک دوغ

تا هفته ۱۶ هر روز ناشتا استفراغ و تهوع شدید
سرد شدن دست و پاهام
عاشق چیزای ترش
بسیار بداخلاق😂

من دختر دارم از اولش تا حالا تهوع نداشتم ویار خاصی ندارم فقط از بوی مرغ و خون بدم میاد ولی سر پسرم از اول تااخرش تهوع داشتم لاغر شده بودم هر غذایی نمی‌خوردم ترشی و آبغوره میخوردم

من تمام علائم دخترارو داشتم،طب بوعلی و تقویم چینی هم دختر بود ولی پسر دارم😂😂😂😂
علائم اینارو بیخیال

من دخملممم 🩷

حالت تهوع خیلی زیاد ازصبح تاشب 5کیلوکم کردم وکلا زیرسرم بودم

ویارخاصی نداشتم ولی الان که حالم بهتره بیشتر ترشی دوس دارم

من تو دلیم دختره
انقددددد تهوع داشتم نمیتونستم نفس بکشم از همچیییی متنفر بودم
الانم دارم ولی یکم بهتر شدم
عاشق ترشی جات و نمک بودم

سوال های مرتبط

مامان 🩷دخملیم 🩷 مامان 🩷دخملیم 🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آوینا مامان آوینا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهان ❤ محمد مامان ماهان ❤ محمد ۳ ماهگی
مامان .🫀. مامان .🫀. هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته چهلم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری