ن ب شدت کار میکنم عاشق شیرینی
من پسر داشتم
کاملااااا زرنگ شده بودم
سرحال بودم
خوشگل شده بودم
ترشیجات دلم میخاس خیلی
خیلی هم داغ میکردم
همش میخاستم رو سرامیکا دراز بکشم
یا دلم میخاست لخت تو هوای سرد برم بیرون
علائم ربطی به جنسیت ندارد
من رو پسرم زمین و زمان نمیتونس جلومو بگیره ۷ماهه ۸ماهه میرفتم کوه اخرشم کیسه ابم پاره شد😂
ولی قبل اینکه بفهمم باردارم
دلم بستنی میخاس
در روز ۷ـ۸ تا میخوردم
منم خیلی کسل بودم یسره خوابم میومد مخصوصا بعد غذا.
خیلیم هوس شیرینی میکردم
من هم سر دخترم خواب الو بودم هم پسرم🤣البته فرقش این بود سر دخترم فقط صبح سخت پامیشدم اما سر این صبح زود پامیشم در طول روز خوابم میاد سر این ترشی و شوری میخورم سر دخترم فقط ترشی اصلا سر هیچکدوم شیرینی دوس نداشتم سر دخترم از اول وزن اضافه کردم سر پسرم کم کردم سر دخترم هیچ ویاری نداشتم سر این یکی همه ویارارو داشتم تهوع بیزاری از غذا بیزاری از بو ها😫
من اوایل خوابالو بودم میلم به خوراکی های شور و تند فلفلی زیاد شده بود حالت تهوع و استفراغ خیلی کم داشتم بعضی وقتا سردرد داشتم
زیاد نمیشه با علایم ها دل بست عزیزم الان دوست من نی نی اش پسره ولی به شدت بالا میاره و تحووی شدید داشت من شنیده بودم رو دختر آدم بیشتر اینطوریه ولی اصلا اینطور نبود تو هفته های شما کم خواب بود از ساعت چهار پنج صبح بیدار میشد خابش نمیبرد شکمش از همون هفته اچعای یازده دوازده نم نم اومد بیرون و الان ک هم هفته منه کلی شکم دارع😁
نه اتفاقا سرحال تر بودم . ولی خب به شدت گرمایی شدم
وای نگو من از اول بارداری خوابالو شدم بشدت ولی هنوز نمیدونم نی نیم چیه
من خابالو بودم. ترشی دوست داشتم. گرمایی بودم بچه ام دختر شد😐😐😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.