والا تند تند گرسنم میشه غروب تا آخر شبم حالت تحوع دارم ولی بالا نمیارم اکثرا هم میلم ب ترشیجات میکشه
وای من دیونه فست فود شدم غذاهایی دیگه میخورم بالا میارم
همش تهوع دارم .بخاطر کنترلش چیزای شور و ترش میخورم
تهوع دارم بشدت زوووود معدم ضعف میکنه یکم غذا میخورم معدم پر میشه زود
من فقط بزاق دهانم دیوونم کرده یعنی جون دادم الان سه ماهه
اگر بالای ۳ ساعت گرسنه بمونم حالت تهوع میگیرم
ویار غذایی اصلا ندارم از چیزی بدم نمیاد خوشمم نمیاد. حالت تهوع خیلی کم دارم بعضی وقتا. هیچ علائم دیگه ای ندارم. زیاد راه برم شکمم درد میگیره
زیتوننن و گوجه سبز که الان پیدا نمیشه🥲
بوی غذا، هر بویی، همش گرسنمه و سیر نمیشم چیزی ام نمیتونم بخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.