خانوما علایم پسر یا دختر دار شدن چ علایمی داشتید

۴ پاسخ

سر دخترم صبح ها تهوع داشتم
به خاطر تهوع شوری زیاد میخوردم ولی از ماه ۵ میل به شیرینی داشتم
نه گرمم بود نه سرد

هیچ علائم و روش تعیین جنستی درست نیس فقط سلفری آنومالی

پسر ،هیچ ویاری ندارم و بیشتر میل به ترشی جات دارم

من دختر..حالت تهوع..بیحالی..کسلی...همش خوابم میاد...شوری دوست دارم..داغم اکثرا..دمدمی مزاج شدم یجورایی مودی...

سوال های مرتبط

مامان ماهان ❤ محمد مامان ماهان ❤ محمد ۳ ماهگی
مامان علی و تودلی مامان علی و تودلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجومهدی🫀 مامان جوجومهدی🫀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان .🫀. مامان .🫀. هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری