سر دخترم صبح ها تهوع داشتم
به خاطر تهوع شوری زیاد میخوردم ولی از ماه ۵ میل به شیرینی داشتم
نه گرمم بود نه سرد
هیچ علائم و روش تعیین جنستی درست نیس فقط سلفری آنومالی
پسر ،هیچ ویاری ندارم و بیشتر میل به ترشی جات دارم
من دختر..حالت تهوع..بیحالی..کسلی...همش خوابم میاد...شوری دوست دارم..داغم اکثرا..دمدمی مزاج شدم یجورایی مودی...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.