خانما علائم دختر یا پسر چیه چه علائمی داشتی شما

۷ پاسخ

گلم فقط شنیدم تنها چیزی که درسته حتی از نظر علمی هم منطقی تره اینکه
دور شکم رو قبل حموم با متر اندازه بگیر بعد تو‌حموم بعد حموم کردن دوباره اندازه بگیر اگه بزرگتر شد نینیت پسره اگه همون اندازه موند یا کوچیکتر شد دختره
چون جنین پسر تو اب گرم بزرگ میشه ولی دختر همون اندازه میمونه

من هم شیرین میخوردم هم ترش پسره ویار خاصی نداشتم و ندارم

بستگی ب بدن داره سر این دومی چیزای ترش شور هوس میکردم رفتم گفتن دختر

کف پاهام داغ مبشه

والا من فقط ترشی جات میخورم فقط دوغ میخورم بچم دختره

اصلا علائمی وجود نداره که بتونی بگی حتما دختره یا پسر انشالله سالم باشه

هم سر دخترم هم الان که پسر دارم همش چیزای ترش دوست داشتم اصلا شیرینی دوست ندارم بدم میاد

سوال های مرتبط

مامان هاکانم👩‍👦💙 مامان هاکانم👩‍👦💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان علی و تودلی مامان علی و تودلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری