خانما علائم های جنین دختر و پسر چیه

۵ پاسخ

هیچی‌‌

سلام مامانا چند هفتگی باید رفت برای غربارگری

بدن تا بدن فرق میکنه عزیزسر دخترم بالا نیاوردم سراینکی که پسره سه ماه بالا نیاوردم ولی ماه چهارم شبوروز بالا میاوردم

تو ادمای مختلف متفاوته ،مثلن من سر دخترم تا ۴ ماه همش بالا میاوردم از ۳ ماهگی تو سینه هام شیر بود ولی درد نمیکرد،ولی سر این بچم که پسره اصلن بالا نیاوردم ،سینه هام درد میکنه ،معدم میترشید تا ۱۲ هفتگی

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

سوال های مرتبط

مامان هاکانم👩‍👦💙 مامان هاکانم👩‍👦💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شاهان الما مامان شاهان الما هفته شانزدهم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دریا مامان دریا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هستی مامان هستی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری
مامان .🫀. مامان .🫀. هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ستین ومیراث مامان ستین ومیراث ۵ ماهگی
مامان Zahra مامان Zahra هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوچولوم مامان کوچولوم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان اسرا مامان اسرا ۶ ماهگی