خانوما علائم پسر و دختر چیه

۵ پاسخ

من از روی علائم و قیافه و اینا همه میگن دختر دارم ولی تو دلیم پسره😅😍

اصلا به علائم اعتماد نکن برا من همه علائمام پسره ولی سنو گف دختره
من تا قبل دونستن جنسیت دنبال علائما بودم و همش الکیه عزیزم

تو هر آدم و هر بدنی علائم فرق میکنه ب نظرم‌نمیشه صد در صد گفت جنسیت چیه

بدن به بدن فرق داره ربطی ب دختر و پسرم نداره

هر بدنی یه علایمی نشون میده متفاوته

سوال های مرتبط

مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری
مامان هاکانم👩‍👦💙 مامان هاکانم👩‍👦💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان Zahra مامان Zahra هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسری💙🩵 مامان پسری💙🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان z💜💫 مامان z💜💫 روزهای ابتدایی تولد
مامان فرشته کوچولو🎀 مامان فرشته کوچولو🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان شاهان و رایان مامان شاهان و رایان ۴ ماهگی
مامان ماهلینی🩷👶🏻 مامان ماهلینی🩷👶🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری