علائم بارداری پسر و دختر فرقش چیه

۶ پاسخ

پسر دار باشی بیشتر حس میکنی سردته، سرما را بیشتر میفهمی، دلت میخواد بری جای گرم. دختر دار باشی زیاد طاقت گرما را نداری،،،، البته این هم برای همه صد در صد درست نیست

سراین یکی ازمرغ وگوشت وماهی متنفرم میبینم حالت تهوع میگیرم اصلاشیرینی دوس ندارم همش چیزای شوردوس دارم بخورم مخصوصادوغ شور...‌حالت تهوع هم دارم نمیدونم بچمم چیه ولی دعاکن پسرباشه برام این یکی

من سردختراولم تا۳ماه بالامیاوردم بعد۳ماه خوب شدم همش هوس شیرینی میکردم دوغ وماست وخیارهم زیادمیخوردم....سردختردومم ۳ماه اول همش ضعف داشتم بعدمثل دختراولم همش چیزای شیرین دوس داشتم میخوردم ....الان سرسومی باردارم تمام علائمم بادوتادخترام فرق میکنه

اصلا از رو علائم دل نبند
من تهوع و بالا آوردن و‌ویار شدید داشتم نی نی پسره

نمدونم ولا پسرم باشه بالا میاری دخترم باشه بالا میاری فرقی نداره بدن با بدن فرق میکنه

منم کنجکاوم

سوال های مرتبط

مامان Zahra مامان Zahra هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فرشته کوچولو🎀 مامان فرشته کوچولو🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهلینی🩷👶🏻 مامان ماهلینی🩷👶🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان ستین ومیراث مامان ستین ومیراث ۵ ماهگی
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هاکانم👩‍👦💙 مامان هاکانم👩‍👦💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان اسما
‌ مامان اسما ‌ روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته یازدهم بارداری