پسر دار باشی بیشتر حس میکنی سردته، سرما را بیشتر میفهمی، دلت میخواد بری جای گرم. دختر دار باشی زیاد طاقت گرما را نداری،،،، البته این هم برای همه صد در صد درست نیست
سراین یکی ازمرغ وگوشت وماهی متنفرم میبینم حالت تهوع میگیرم اصلاشیرینی دوس ندارم همش چیزای شوردوس دارم بخورم مخصوصادوغ شور...حالت تهوع هم دارم نمیدونم بچمم چیه ولی دعاکن پسرباشه برام این یکی
من سردختراولم تا۳ماه بالامیاوردم بعد۳ماه خوب شدم همش هوس شیرینی میکردم دوغ وماست وخیارهم زیادمیخوردم....سردختردومم ۳ماه اول همش ضعف داشتم بعدمثل دختراولم همش چیزای شیرین دوس داشتم میخوردم ....الان سرسومی باردارم تمام علائمم بادوتادخترام فرق میکنه
اصلا از رو علائم دل نبند
من تهوع و بالا آوردن وویار شدید داشتم نی نی پسره
نمدونم ولا پسرم باشه بالا میاری دخترم باشه بالا میاری فرقی نداره بدن با بدن فرق میکنه
منم کنجکاوم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.