نی نیم دختره من هیچ علایم خاصی نداشتم از اول تا الان فقط گردنم جوش زد و دلم چیزای شور ترش میخواست مثله دوغ یا ترشی یا تخمه شور از شیرینی هم بدم میاد
من سر بچه اولم علائم نداشتم هیچی رسما حتی ویار و تهوعم نبود هیچی فقط اوایلش خیلی خوابم میومد دختر شد ولی حالا ناخواسته باردار شدم یه کم آرومم درد تخمدان هردوطرف دارم ویار نمیشه گفت ولی شوری و ترشی دوس دارم. پاهامم خصوصا هفته های اول خیلی یخ میکرد الان بهتر شده یکی دوبارم لرز کردم خصوصا دم صبح.کمردرد و سردرد خفیفم دارم. و امیدوارم جنسم جور بشه.
من سر دخترم فقط بالا میاوردم شب و روز ،سر این بچم که پسره اصلن بالا نیاوردم فقط ضعف داشتم و ترشیدگی معده
من سردرد شدید دارم از اول بارداریم فقط ۳بار حالت تهوع داشتم فقط چیزای ترش شور میخورم بدم از شیرینی میاد چهارشنبه میرم انومالی
دختر: حالت تهوع صبح زود زرداب بالا میاوردم. صورتم جوش زد. دماغم بزرگ شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.