دوستان علایم جنین دختر و پسر رو میگین؟

۱۰ پاسخ

علائمی که توی اینترنت میخونی یا از بقیه میشنوی هیچ پایه علمی ندارن. همه این علائم مربوط به فیزیک بدن خودت میشه و تغیرات هورمونی که داره اتفاق میفته. مثلا ویار ها برمیگرده به کمبود و نیاز های بدن مادر. حالت شکم به نوع قرارگیری جنین و فرم لگن مادر ربط داره نه به جنسیت و گرم و سرد شدن بدن و تکرر ادرار و نفس نفس زدن هم فقط واکنش بدن به جا به جایی اعضای داخلی بدنه برای باز شدن جای بچه و کش اومدن رحم. بهترین و معتبر ترین راه برای تعیین جنسیت همون سنوگرافی و اگر خدایی نکرده لازم باشه آزمایش سلفری بدی توی اون هم مشخص میشه

فرق نداره ولی من دلم شیرینی میخواست دختر بودن

ببین من شخصا اصلا اعتقادی به علائم ندارم
چون همه میگفتن همه ی علائم های پسره از ضربان قلب و شوری و ترشی و خواب و زرنگ شدن اصلا ورم نکردن و تهوع....... ولی پسر نبود و خداروشکر دختره.
الهی که اول سالم باشه بعد هرچی پدر مادر دوست دارن

هیچ علائم دقیقی نیست گلم

علایمی که به دختر یا پسر نسبت میدن بیشتر تلقینه وگرنه به جنسیت ربط نداره به حس بارداری ربط داره که هر کس یه مدله

اگه تند تند میری دستشویی ادرار کنی دختره

تو اینترنت بزن تعیین جنسیت با کلم
من سر دوتا بارداریم انجام دادم‌درست بود

به نظرم سردی وگرم بودن بدن دختر باشه همش سردتت پسر باشه همش گرمته در رو باز می کنی

بنظرم اینا چرته وافعا

علائم دقیقی نداره . مثلا بعضی ها میگفتن اگر اوش ترشی شوری کنی بچه پسره ولی برای دختر بود

سوال های مرتبط

مامان هاکانم👩‍👦💙 مامان هاکانم👩‍👦💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان z💜💫 مامان z💜💫 روزهای ابتدایی تولد
مامان خدا بزرگه مامان خدا بزرگه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان صندوق مامان صندوق هفته بیست‌ویکم بارداری