ایا زشت شدن از علائم جنین پسر یا دختر ؟

۱۱ پاسخ

ما شنیدیم دختر زیبایی رو از مادر میگیره برا خودش پسر زیبایی رو ب مادرش میده ولی دوستای من ک کاملا برعکس بودن😅😂

عزيزم ميگن(يعني خرافاته!)كه دختر مادرو زشت ميكنه و پسر خوشگل ، من همهههه بهم گفتن خوشگل تر شدي بچت پسره و تو دليم دخمله پس همه اينا شرو وره

من پنج ماهمه قیافم تکون نخورده اصن انگار مجردم🥺😐😅فقط یکم لاغرشدم
دخترعمم ۲ماهشه درواقع تازه فهمیده سرخ شده چاق و سیاه شده و
اطرافیان هم مادر پسرا رو لاغر و رنگ پریده دیدم و مادر دخترا برعکس

میگن دختر مادرو زشت میکنه ولی پسر خوشگلی ب مادر میده

من دختر دارم ولی برعکس چیزی ک میگن اتفاقا قیافم خوب شده بنظر خودم

زشت شدن چجوری منظورت لاغرشدنه؟

میگن دختر

چه ربطی داره

والا ربطی نداره

دختر...

باید ببینی مامانت سر دختر پسر چجوری بوده..توخانواده ما دخترخوشگل میکنه پسرلاغروزشت دماغ گنده

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کمند💙💞💙 مامان کمند💙💞💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان اسرا مامان اسرا ۶ ماهگی
مامان حسام و علیسان🩵💙 مامان حسام و علیسان🩵💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهوا مامان مهوا ۶ ماهگی
مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۷ ماهگی