علایم جنین پسر

۵ پاسخ

بخدا به ویار نیست یکی از دوستام بچه ش دختر بود هیچ علایمی نداشت میکفتن اگه دختر باشه حللت تهوه و استفراقت شدید و ترشی دوس دلری یا واسه پسری شیرینی اینا همش حرفه بعضیا تهوع و ترشی دوس دارن پسره بعضبا با همون علایم دختر

الان بارداریه مثل قدیم نیست علائم دختر و پسر قاطی پاتیه😂
ولی من خودم ویار ترش و شور داشتم ، خیار با نمک و لواشک و دوغ ترش و هرچیزی که ترش باشه دیگه

بچه ت پسره یادختر

من که اصلا ویار نکردم دوست دارم بشم هنوز نشدمه حتی حال تهوع هم بعضی روزها دارم بعضی از روزها ندارم

من ان تی احتمال پسر داد ویار شدید تهوع و بالا اوردن تا الان که ۱۷ هفته هستم ترشی و شوری

سوال های مرتبط

مامان شاهان الما مامان شاهان الما هفته شانزدهم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هستی مامان هستی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جعفر
نوروزی مامان جعفر نوروزی ۷ ماهگی
بابای ملورا بابای ملورا ۷ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دریا مامان دریا هفته بیست‌وهفتم بارداری