خانمایی ک ۱۹ هفته هستین علائمتون چیه؟؟

۴ پاسخ

من هیچ علائمی ندارم و الان نگران شدم😐

همش خسته ام بعضی موقع احساس خفگی میکنم

علائمی من نداشتم فقط زیاد گشنم میشه

من یکم علائم ماه های اولمو داشتم
یعنی سرگیجه و حالت تهوع و حساس به بو ها
یه ۲ هفته اینطوری بودم خوب شدم

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیستم بارداری
مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته نوزدهم بارداری