خانمایی که ۱۶ هفته هستن علائمتون چیه ؟
اصلا علائمی هم دارید

۷ پاسخ

منم ندارم. شکمم حس میکنم کوچیکتر شده. خیلی نگرانم. فردا میرم بهداشت صدا قلبشو بزاره یکم آروم شم

هیچی به هیچی

هیچی . فکرکردم فقط من اینجورم. از دیروز استرس گرفتم

نه اصلا علائم ندارم

خداروشکر نداشتم و ندارم

نه دیگه تمام شد هفته های اول علائم داری

نه والا ندارم

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته چهلم بارداری