منم ندارم. شکمم حس میکنم کوچیکتر شده. خیلی نگرانم. فردا میرم بهداشت صدا قلبشو بزاره یکم آروم شم
هیچی به هیچی
هیچی . فکرکردم فقط من اینجورم. از دیروز استرس گرفتم
نه اصلا علائم ندارم
خداروشکر نداشتم و ندارم
نه دیگه تمام شد هفته های اول علائم داری
نه والا ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.