خانمایی که قند بارداری دارین
میشه بیاین بگین علائمتون چیه

۲ پاسخ

هیچی با ازمایش معلوم شد قنذم بالاست

فقط ازمایش

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کوچولوم مامان کوچولوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علیهان مامان علیهان هفته نوزدهم بارداری