اسم تو دلیاتون چی میزارید؟

۴۲ پاسخ

اسم دخترمو میزارم رقیه 😍

فاطمه ی مادر

حسین

کیهان🩵😍

دختر حلما پسر محمدحسن

🩵 ویهان 🩵

اسم پسرم اهوراست اسم دخترمم میخوام بزارم افرا

ابوالفضل😍💙

محمدمهدی

اسم پسربزرگمو من انتخاب کردم وگذاشتیم آقامحمدحسین 🩵
اسم پسر دوم وهمسرم انتخاب کرده ومیگه بذاریم یزدان 💙

ما نذر کردیم هادی

آرسین

برسام🥰

امیرعباس 🌝

ریحانه خانوم

به عشق امام حسین ع،حسین🥰

نورا😍

شاهان

دخترباشه دلوین
پسرباشه آریان

ایلیا

ماردین

من اسم شایلین رو برای دخملم انتخاب کردم به معنی جواهر بی همتا 🥰

من نویان خیلی دوست داشتم شوهرم نزاشت دیگه حامین انتخاب کردم فعلا خوشش آمده

بی نام

میران💙🩵

من از ملیست تغییر دادیم به آیلین

پناه..🥹🩷

خدایا اسم اسم گذاشتن نیار که مامکافات داریم توخونه هرچی میگم شوهرم میگه نه فقط میگع یانفس یاپناه 🥺

دختر راحیل دوست دارم

اِرمیا قشنگه

اسم دخترمهسان یا مهدیس.پسرعلیهان.ولی میگن علیهان ثبت احوال قبول نمیکنه😐

من شاید لیا بزارم یا راحیل

پسرم شنتیا دخترم شاینا 🥰

پرنسا🥹🥹🥹🥹

دایان

فعلا که تو دلی ندارم😁اگه پسر بیاد اسم رضا رو خیلی دوست دارم رهام هم دوست دارم
دختر هم زینب

تیارا 🥹💗

هنوز نمیدونم 🫠

بردیا

دختر پیدا کردم یا هانا یا دلارز اما پسر نمیدونم

من موندم اسم دخترمو چی بزارم 🥺🌸

فعلا new folder

سوال های مرتبط

مامان حلمادلسا،دیار🩵 مامان حلمادلسا،دیار🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قیزیم مامان قیزیم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آکای مامان آکای ۸ ماهگی
مامان تو دلی 🩷✨ مامان تو دلی 🩷✨ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخترم
💝🩷 مامان دخترم 💝🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجی اِلارا🐣🩷 مامان جوجی اِلارا🐣🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی