آدرین💗🥺 بنظرتون قشنگه ؟ممنون میشم نظر بدید
هامین بذارخیلی شیکه
من یا حسین یا صالح
یه پسر دارم آراد ،این یکی رو دوست دارم بذارم آراز
ماهان یا ماکان🥺💞
میراث🥹💙
دیان. احتمالا
هامین قربونش بررررررم 🥰💙
آرسین🩵🐦
اگه پسر باشه مهدیار
من اگه اینم پسر باشه مهدیار
دختر باشه فاطمه
من اگه پسر شد میزارم آرنیک یا هامین اگه دختر شد آلماه یا جانا
دیار.
من هم میخوام امیر ارسلان بزارم
کوروش
محمد طاها
حامیم
پارسا
اهورا🥹
فعلا تنها اسمی که به دل خودمو شوهرم نشسته 🩵آرتا🩵
قربونش برم
الهی همه به سلامت نینی رو بغل بگیریم 🥹🫂
اقا لیام
من مهرسام دارم دومی رو علیسام میزاریم به امید خدا
پاشا،کسری،حسام،سام،یارا
مهدیار
عزیزم شما هم بارداری سومتونه
قبلیا دخملن ؟
امیر عباس رو خیلییییییی دوس دارم ولی چون نذر کردیم محمد میزاریم
من یزدان میزارم
منم فعلا انتخاب نکردم
من ایهان.با اینکه خیلی زیاد شده.ولی خیلی وقته تو دلمه این اسمه
اراد
من اگه تو دلیم پسر بشه میخام بزارم رادوین
اگر خدا بخواد یا آرن یا ایلیا
یاسین🥹🩵
رادین مامان🥺
منم میخوام بزارم ویهان
من اسمش میزارم علی اسم پدر خدابیامرزم و چون تاریخ تولدش با بابام یکیه
برسا🩵
کیان 💙
نمیدونم منکه دوتا نی نی پسر دارم هیچ اسمی رو هم دوس ندارم
آراز.فراز گفتم شوهرم خیلی موافق نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.