اسم دخترتون رو چی میزارین؟ 👼🏻🐣😍

۲۳ پاسخ

دلسا 🥹💖

اول دوست داشتم بزارم بنیتا ولی شوهرم یه شب پیشنهاد داد گندم 😍❤ اگه خدا لایق بدونه ما رو میزاریم گندم 🥰

ماهلین

عطرین😍

محیا ☺️

پرنسا🥹😍

مرسانا

نورا

آدرینا😍

پناه🥰

من بین هدیه و مهرسانا موندم

درسا یا نیلا

سلما😍

رقیه یا نورا

سلین🍓

اگه ان اشالله مثبت شدم دختر بود نفس♥

اگ دختر بشه افرا🥲

دوس داشتم دختر داشته باشم اسمشو بزارم مهوا🥹💖معنیش میشه ماه شب چهارده

گندم🤭

نلین❤️

ادلیا دلوین ماهور .......

یارا لیانا دایانا

اگه خدا بهم بده
ماهلین

سوال های مرتبط

مامان نیهان💕 مامان نیهان💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان حلمادلسا،دیار🩵 مامان حلمادلسا،دیار🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری