مامان های باردار اسم پسرتون رو چی میزارید؟

۲۰ پاسخ

اگه پسر بود بین این اسم ها:
نیک
آریو
هامین
هرمان

محمد حسین

حامد.یا حورا ....بستگی داره دختر باشه یا پسر

آرنیک🥹

سبحان

من اگر پسر بود محمد آرسام

اگه پسر باشه محمدعلی

علی / حیدر

ما از دوره دوستی تصمیم گرفتیم بذاریم ایلیا

اگه خدا بخواد کارن😍

حسین💚

اسم پرم رو گذاشتم آرش

اگه پسر شد امیررضا

انشالله میزارم آروین

پسر و که گذاشتم ، این یکی دختره 😍🙃

آدرین میزارم اگه پسر بود

رادین یا نیکان

اگه قسمت شد و پسر بشه اسمشو یا ایلیا میزارم یا امیرحسین

نیهاد یا نیکراد

اگه خدا قسمت کرد پسر بشه کارن

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیستم بارداری
مامان دخترم
💝🩷 مامان دخترم 💝🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان قیزیم مامان قیزیم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان تو دلی 🩷✨ مامان تو دلی 🩷✨ هفته بیست‌وهفتم بارداری