سلام مامانا اسم دختراتونو چی میزارید؟؟ 😍

۱۸ پاسخ

آنیا میزارم یعنی خدای دریا،عشق مطلق ، بینظیر

دلارز🎀🩷💋

پروا🌱

ماه ثمین🩷

دِلوان

منم دختر باشه نفس

منم اسم دخترم آوا❤️

لناجون😍🩷🥹🥹

زهرا خانومم

اگه دختر باشه یا پناه و یا سلین

دلین❤️

منم موندم چی بزارم اسم دخترمو 🥲😵‍💫 هیچی ب دلم نمیشینه

فعلا اگه دختر شه سحرا🥺🩷

خودم الارا
مامانم النا
همسرم السا
😅😅 اصلا ی وضعی

آرتمیس

اسم گل دخترام مانیا و نیلماه هست
این دفع باردارم پسر هست هنوز انتخاب نکردیم...😍🌸

من نمی‌دونم دیگه حس میکنم هیچ اسمی به دلم نمیشینه

سخت‌ترین مرحله س

سوال های مرتبط

مامان جوجی اِلارا🐣🩷 مامان جوجی اِلارا🐣🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخترای خوشگلم مامان دخترای خوشگلم ۷ ماهگی
مامان محمد✨️🤍 مامان محمد✨️🤍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان بچم🌱🩷 مامان بچم🌱🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان قیزیم مامان قیزیم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گلی مامان گلی هفته بیست‌وچهارم بارداری