صد درضددددد سزارین میشم
صد در صددددد
اره ولله
صددرصد سزارین انتخاب میکنم باز
اصلا تحمل درد طبیعی ندارم
اخه دردطبیعی ۷ساعت کشیدم
ولی آخرش سزارین شدم
سلام خانما ...
یه گروه داریم تو روبیکا مخصوص مامانا
@Mary_moh
هرکی مایله به ایدیم تو روبیکا پیام بده
اقدام .بارداری . زایمان
آره درست من انتخاب نکردم بچه خودش انتخاب کرد😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.