۶ پاسخ

صد درضددددد سزارین میشم

صد در صددددد

اره ولله

صددرصد سزارین انتخاب میکنم باز
اصلا تحمل درد طبیعی ندارم
اخه دردطبیعی ۷ساعت کشیدم
ولی آخرش سزارین شدم

سلام خانما ‌...

یه گروه داریم تو روبیکا مخصوص مامانا
@Mary_moh
هرکی مایله به ایدیم تو روبیکا پیام بده


اقدام .بارداری . زایمان

آره درست من انتخاب نکردم بچه خودش انتخاب کرد😂

سوال های مرتبط

مامان شقایق مامان شقایق هفته پانزدهم بارداری