خانومایی که زایمان کردین سزارین بوده یا طبیعی دردش چطوریه

۳ پاسخ

من ۲تاشو کشیدم...ولی سزارین خوبه دردش کمتره با یه شیاف درست میشه

درد داشت اما بعدش خیلی خوب بود بستگی به بدنت داره

طبیعی بودم و خیلی راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهام😍😍 مامان دوقلوهام😍😍 هفته هفدهم بارداری
asgari asgari قصد بارداری
مامان شویار مامان شویار هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق✨️ مامان فندق✨️ هفته دهم بارداری
مامان farhan مامان farhan هفته هجدهم بارداری