۷ پاسخ

یا ژن هست یا دارو خوردن
یسری داروها مثل کلومیفن و لتروزول
البته حتما باید دکتر بنویسه چون اگر خودسرانه مصرف بشه ممکنه باعث کیست بشه

من با دارو دو قلو باردار شدم عشقم

ژن عزیزم

من که الان یه قل رشد کرده اما دارو نخوردم و تو خانواده پدری زیاد داریم دو قلو

والا من ن ژن ژنتیکی هیچی ن قرصی
طبیعی دوقلو باردار شدم نموند افتاد

ژن عزیزم

فهمیدی منم ریپ کن بیام بخونم

سوال های مرتبط

مامان خدا هرچی بخواد مامان خدا هرچی بخواد هفته سی‌وهفتم بارداری