یا ژن هست یا دارو خوردن
یسری داروها مثل کلومیفن و لتروزول
البته حتما باید دکتر بنویسه چون اگر خودسرانه مصرف بشه ممکنه باعث کیست بشه
من با دارو دو قلو باردار شدم عشقم
ژن عزیزم
من که الان یه قل رشد کرده اما دارو نخوردم و تو خانواده پدری زیاد داریم دو قلو
والا من ن ژن ژنتیکی هیچی ن قرصی
طبیعی دوقلو باردار شدم نموند افتاد
ژن عزیزم
فهمیدی منم ریپ کن بیام بخونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.