۲ پاسخ

من چند سال پیش اورژانسی بیمارستان دولتی شوش رفتم سزارین شدم خیلی هزینش نشد کمتر از ۵ملیون شدمن دوهفته پسرم آن آی سیو بستری بودتازه اینم هزینه رفت و آمد همسرم ویه مقدار هم بیمارستان هزینش شد

دولتی اختیاری نداره اصلا.
مگه دو قلو باشه یا جون مادر و جنین در خطر باشه مثلا بچه داخل جفت خودش پی پی کرده باشه میبرن سزارین. دیگه به جز اینا ندارن اختیاری

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری