چیکار کنم. از صبح چند دفعه هم بالا اورده
سلام مامانا من دخترم 17روزش هست گرمی. داره هم زردی قطره زردی هم دادم زیر دستگاه هم گذاشتم. ترجنین و شیر خشت هم میدم. بازم فایده نداره
اگر بو وسوزش نداری اشکال نداره من 2 روز پیش معاینه کرد گفت طبیعیه
عفونته.
عفونت داری.برو دکتر.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.