ترشح زرد رنگ دارم زیاد هم هست از چیه

۵ پاسخ

چیکار کنم. از صبح چند دفعه هم بالا اورده

سلام مامانا من دخترم 17روزش هست گرمی. داره هم زردی قطره زردی هم دادم زیر دستگاه هم گذاشتم. ترجنین و شیر خشت هم میدم. بازم فایده نداره

اگر بو وسوزش نداری اشکال نداره من 2 روز پیش معاینه کرد گفت طبیعیه

عفونته.

عفونت داری.برو دکتر.

سوال های مرتبط

مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان فاطمه ثمین مامان فاطمه ثمین ۶ ماهگی
مامان گلپسرا و گلدختر مامان گلپسرا و گلدختر ۱ ماهگی
مامان هیلدا وهاکان🧿 مامان هیلدا وهاکان🧿 هفته سی‌وهشتم بارداری