۵ پاسخ

ترشحات آخر بارداری هست ولی باز به دکترت بگو منم

من همينجور قرص مترو٥٠٠ هم خوردم ي بسته ولي خوب نشدم

عفونت نداری

چون معاینه که نمیکنن..همین میگی ترشح بو دار دارم میدن

منم ترشح زرد داشتم بو دار..ده روز مترونیدازول ۵۰۰ خوردم خوب نشدم
نمی‌دونم چکار کنم😬
با خودم میگم شاید اصن عفونت نباشه

سوال های مرتبط

مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان 🐣🩵👼🏻🍼ارتان مامان 🐣🩵👼🏻🍼ارتان روزهای ابتدایی تولد
مامان علی👼 مامان علی👼 ۷ ماهگی
مامان گلپسرا و گلدختر مامان گلپسرا و گلدختر ۱ ماهگی
مامان هیلدا وهاکان🧿 مامان هیلدا وهاکان🧿 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی